
Το Algorand (ALGO) ετοιμάζεται για μια στρατηγική κίνηση με στόχο να κλείσει την «ψαλίδα της αναγνωρισιμότητας» και να αναδείξει την τεχνολογική του υπεροχή. Σε μια αποκλειστική συνέντευξη, ο Επικεφαλής Στρατηγικής και Μάρκετινγκ, Marc Vanlerberghe, αποκαλύπτει τα σχέδια για μια πρωτοποριακή on-chain καμπάνια ανταμοιβών, εξηγώντας γιατί το δίκτυο απέφευγε συνειδητά το hype και πώς σκοπεύει τώρα να προσελκύσει έμπειρους χρήστες από άλλα blockchains.
Στις 22 Σεπτεμβρίου, το Algorand λανσάρει μια gamified καμπάνια διάρκειας 13 εβδομάδων, σχεδιασμένη για να είναι ριζικά διαφορετική από τις συνηθισμένες. Στόχος δεν είναι οι αρχάριοι, αλλά οι χρήστες που έχουν ήδη εμπειρία στο Web3 και μπορούν να εκτιμήσουν τα πλεονεκτήματα του δικτύου.
Σύμφωνα με τον Vanlerberghe, η καμπάνια ξεχωρίζει για τρεις λόγους:
Ο Vanlerberghe τονίζει ότι η τεχνολογία του Algorand προσφέρει μια ανώτερη εμπειρία χρήστη (UX). Ο μηχανισμός συναίνεσης VRF λειτουργεί σαν μια ασφαλής λοταρία, επιλέγοντας τυχαία τους block proposers. Αυτό καθιστά το δίκτυο εξαιρετικά γρήγορο και ασφαλές, καθώς οι επιτιθέμενοι δεν γνωρίζουν ποιον να στοχεύσουν.
Η εμπειρία για τον χρήστη είναι σχεδόν σαν να χρησιμοποιεί μια Web2 εφαρμογή:
Γιατί λοιπόν το Algorand δεν είναι μεγαλύτερο, δεδομένων αυτών των πλεονεκτημάτων; Ο Vanlerberghe είναι σαφής: «Δεν παίξαμε ποτέ το παιχνίδι του hype». Η ομάδα εστίαζε πάντα στην τεχνολογία και την προσέλκυση πραγματικών χρηστών.
Η πραγματικότητα, όπως λέει, είναι ήδη ισχυρή, με πάνω από 3 δισεκατομμύρια συναλλαγές. Ωστόσο, η αντίληψη της αγοράς έχει μείνει πίσω. Με τις πρόσφατες εξελίξεις, όπως η εισαγωγή staking rewards και η άφιξη νέων καινοτόμων dApps (Alpha Arcade, Midas, Lofty), η νέα καμπάνια έρχεται την κατάλληλη στιγμή για να επικοινωνήσει δυναμικά αυτά τα επιτεύγματα και να αποδείξει γιατί το Algorand είναι ένας σιωπηλός γίγαντας έτοιμος να κάνει αισθητή την παρουσία του.







